Study

Har de senaste två dagarna försökt ta mig igenom några hundra sidor vetenskaplig litteratur, därför har bloggandet hamnat lite åt sidan. Nu har jag lyckats dra på mig en förkyldning också, min vanliga tur!
Är väldigt olägligt eftersom jag har massor kvar att läsa och dessutom ett stort diskberg som är så illa att jag inte ens har några rena glas kvar. Ikväll blir det i alla fall film istället för vetenskapsböckerna, ska se Wallander- Skytten, bara jag och lillen. Daniel har fått öroninflammation så han ligger hemma och sover stackaren :(


Såhär har mitt köksbord sett ut senaste två dygnen, bortse från att jag är inloggad på facebook där, haha.


Har myst med Charlie emellanåt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen vilken liten söt pluttis!

Haha ja Zorro är skit stor och tung nu :P

2010-01-22 @ 20:35:25
URL: http://rrebeccawingstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0