Starka naglar

Jag har alltid varit en nagelbitare men nu har jag lyckats hålla mina naglar ganska långa, tyvärr har jag tunna och dåliga naglar så det blir sprickor och sedan går de av. Så idag svängde jag in på Kicks för att köpa nagelstärkare. Hittade ett från märket Miracle nails för 100:-, tycker att det var ganska dyrt för en så liten flaska så hoppas att det är en mirakelprodukt som verkligen fungerar. Jag fastnade för ett nagellack från Mavala också, i färgen London, en varm röd färg :)

 


Kommentarer
Postat av: emelie

jag har testat det där och tycker att det var suuuperbra! ha på det varje dag i två veckor så kommer du märka skillnad :D

2010-01-29 @ 16:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0