Söndag

Igår blev det ingen bio utan lugnt hela dagen, låg hemma och kollade en hel säsong av The hills istället.  På kvällen åkte jag till Kumla till Daniel, vi var bjudna på fest hos Sibbe men kände att jag inte orkade med en tvådagars så istället blev det film.

Bio blir det i kväll istället, jag är så förväntasfull och hoppas verkligen att filmen är lika bra som boken :)

Måste bara tipsa om ett jättebra solpuder från Make up store. Jag har haft svårt att hitta ett solpuder som inte är för matt och inte heller för glittrigt utan bara sådär lagom men nu har jag äntligen gjort det. Det här bronzing pudret ger en fräsch och varm lyster samtidigt som det sitter på hela dagen. Använder själv färgen Tan- värt att testa! :)


Bronzing Powder- Make up store i färgen tan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0