Räkningar

Dagen började med att jag ställt väckarklockan för att gå upp till dagens föresläsning, kände mig mycket bättre igår kväll så då tänkte jag att det kunde vara bra om jag kom iväg för att inte missa mer. Så jag gick upp och gick in i duschen, började efter några minuter må jätteilla, sådär illa som man mår sekunderna innan man ska kräkas, och ja efter några minuter kom det, hann som tur var till toalett stolen! Så nu när jag äntligen blivit av med febern och allt annat så åker jag på magsjuka. Fast frågan är om jag verkligen är magsjuk eller om det bara var något jag ätit? Kräktes bara då på morgonen men annars har jag mått ganska bra, förutom att jag sovit bort hela dagen.

Vad har jag mer gjort idag? Jo betalat räkningar! Är så kul att få pengar för att sen upptäcka att mer än hälften går till hyra m.m. Jag tror att jag måste bli mer ekonomisk fast frågan är hur, det jag lägger mest pengar på är ju faktiskt mat och äta det måste jag göra. Ja, att livet som student inte är lätt har jag insett redan efter två veckor som studerande. Men jag ska inte klaga, jag har tur som har hjälpsamma föräldrar som hjälper till med en del.

Var tänkt att mamma och Ida skulle komma hit ikväll och fika men blir inte så eftersom jag inte vill riskera att smitta dom ifall jag nu är magsjuk, så ikväll är jag helt själv med plutten. Daniel jobbar kväll och mina vänner vågar jag inte heller träffa så får bli en hemma och tv kväll!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Krya på dig tutten.

2010-01-27 @ 21:32:00
URL: http://mirreek.blogg.se/
Postat av: dajja

morning sickness alena. you're pregnant! hehehe

2010-01-28 @ 13:40:07
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0