Nätshopping

Idag har jag beställt lite kläder från h&m, det bästa som finns en dag när man inte ens orkar gå ut för att det är fyra meter snö ute, är att klicka hem massa kläder! Blev lite andra kläder än de jag visade att jag ville ha för några dagar sen. Jag kör helt enkelt på den svarta jackan istället för den i beige, tycker den i beige var mycket finare för man ser jackans detaljer men samtidigt så är det en svår färg att matcha. Sen hittade jag även ett rosa träningslinne (ja, det är tänkt att jag ska börja träna någon gång) och en fin blus i vitt, blir fräscht till våren. Den har jag tänkt ha med ett skärp i midjan till som jag också beställde hem idag.

Tyvärr är det lång leveranstid på vissa av kläderna, så ett tips är att klicka hem kläder från h&m redan nu ifall ni vill ha dom till våren.


Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Kul att du kommenterade i min blogg ;)

Ska sätta mig med din design idag. Händer hos dig?

Pusa

2010-01-28 @ 15:18:59
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se
Postat av: Anonym

jackan är såå snygg! skulle beställa den beige i storlek 34 idag men den är redan slutsåld, igen!!

2010-01-28 @ 23:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0