Lugn helg

Jag har haft en riktig soffliggarhelg! I fredags åkte vi hem till Thomas och Zandra och lagade tacos och kollade på film. Igår var vi hemma hela dagen, Daniel spelade fifa och jag pluggade. Sen på kvällen åkte vi till McDonald's och köpte mat och la oss framför en film. Idag startade vi dagen med en mysig frukost och ännu en film och nu klockan fem ska vi iväg till mamma och pappa på fika. Känner att jag snart kommer få liggsår utav allt slappande, men skönt är det! Kändes bra att ta en helg då man faktiskt inte gör något, jag är inte helt bra i halsen och Daniel har fortfarande ont i örat så detta passade oss jättebra.

Känner däremot att den här veckan kommer bli allt annat än lugn, har hur mycket som helst litteratur som jag ska ta mig igenom. Morgondagen startar med en tidig föreläsning sen hemtenta på tisdag, can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0