Kåren tonight!

Okej, jag kan vara världens sämsta bloggare. Har totalt glömt bort att jag har en blogg som måste uppdateras,
slutsats = antagligen inte menat att jag ska blogga överhuvudtaget. Ska ge det här en chans till och försöka uppdatera oftare så ni mina vänner får något att läsa.

Ikväll ska jag och Sofia slå klackarna i taket på Kåren, blir premiär för det stället för vår del så får se om det är något för oss. Var tänkt att Emma skulle följa med också men stackaren har åkt på halsfluss. Innan Kåren ska vi på förfest med sektionen för samhälls-och beteendesvetenskapliga programmet, och för er som inte vet har alltså börjat studera på Örebro Universitet.

Nu ska jag börja röra mig hemåt till Örebro, är i Kumla för tillfället. Sovit här inatt och ska lämna kvar Charlie här hos Daniel som är så snäll och tar hand om honom ikväll så jag kan ha en hundfri ikväll, blir great för då slipper jag gå hem och titta till honom under kvällen :)


Kommentarer
Postat av: Mirre

Hoppas ni får det trevligt ikväll =D

2010-01-15 @ 17:53:43
URL: http://mirreek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0