Mysig dag

Igår kom Mirre och hennes Henke hit på fika under dagen, var riktigt länge sen vi sågs så kändes roligt att träffa henne. Däremot började jag tänka på alla man tappat kontakten med sen man slutade gymnasiet. Visst känns det lite tråkigt men det är väl först nu man inser vilka vänner som man vill ha kvar.

På kvällen kom min handyman hit och hjälpte mig att sätta upp min nya spegel och lite andra saker som inte var färdiga i lägenheten. Så fort jag fixat en ny kamerasladd så kommer det bilder här i bloggen på lägenheten.
Efter det blev jag bjuden på en mysig trerätters och bio, vi såg Avatar. Jag har lite svårt för fantasifilmer eftersom min fantasi är lika med noll men denna var sevärd i alla fall.


Nu ska jag ta en liten promenad med lillen, är så kallt ute så man får släpa Charlie efter sig för han vägrar gå.


Charlie - bilden är tagen för tre dagar sen hos mamma och pappa.
Tycker han blivit riktigt stor nu fast han är fortfarande min lilla plutt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0