Bra kväll

Jätterolig kväll igår! Träffade massa gamla klasskompisar som man inte sett sen stundenten så det var verkligen hur roligt som helst. Jag och Sofia dansade i stort sett hela kvällen så mina fötter känns inte som de ska idag.
Åkte hem vid ett-tiden för då kom Daniel och lilla Charlie och hämtade mig och Väl hemma blev det fyllekäk och mys :)

Vad som händer idag vet jag inte, var tänkt att vi skulle gå på premiären av filmen Snabba Cash men bion var helt fullbokad så blir lite ändrade planer. Ska höra med min kära karl när jag fått liv i honom, han ligger fortfarande och sover. Jag däremot har varit vaken sen nio imorse, vet inte vad det är med mig och alkohol men jag kan aldrig sova när jag druckit, normalt folk brukar ju decka så fort det kommer hem men jag blir som en liten duracellkanin istället. Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen väcka Daniel!


Daniel och lillen


Kommentarer
Postat av: Mirre

Naw så söta. Kul att kvällen blev lyckad. Du borde kalla Daniel o Charlie för Biff och plutt =D

2010-01-16 @ 19:48:03
URL: http://mirreek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0