UGNSBAKAD LAX


Gick iväg till gymmet efter föreläsningen så nu har jag belönt mig själv med lite god mat.
Jag smulade ner fetaost tillsammans med naturell yoghurt och massor med citronpeppar. Denna röra hade jag sedan på två laxfilér som jag sen körde in i ugnen. Till det gjorde jag också kokt potatis och hollandaisesås. Sen gjorde jag min välkända sallad som Daniel och Sofia bara älskar! Det är kruksallad tillsammans med tomat, gurka, majs, nersmulad fetaost och sen en påse knorr dressingmix "grekisk mix" och sen lite olja och vatten - voila! Snabbt och superenkelt :) Snäll som jag är bjöd jag hit Daniel på middag också, så han slipper laga mat.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig du är alleballe!

2010-02-25 @ 19:06:29
Postat av: angelica

herregud vad ambitös du är! det enda jag orkar göra är typ makaroner haha

2010-02-25 @ 19:59:16
Postat av: dajja

UJ, jag blir fan impad. det finns nåt innanför det där pannbenet trots allt, du kan ju för fan laga mat ;) ska jag vara ärlig trodde jag faktiskt att det var daniel som stod för det.. kocken, cocken? hehehehehee

2010-02-25 @ 20:57:29
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Postat av: paris

Du är så duktig!!! Det är nästan så att jag blir ispirerad haha :D <3<3

2010-02-25 @ 23:36:15
URL: http://thisisalex.blogg.se/
Postat av: ida

du måste nog också bli en kock, alena:)

2010-02-28 @ 20:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0