Tillbaka till verkligheten

Nu är helgen slut och det är dags att ta tag i allt plugg, för att inte tala om all disk jag samlat på mig.

I fredags var jag som sagt hos Hanna, hade riktigt roligt. Lördagen blev lite lugnare, Sanda kom hit på kvällen och hälsade på mig, hon har varit hemma nu i helgen så var kul att träffa henne.
Och helgen avslutades med alla hjärtans dag med Daniel. Vi började dagen med att gå ner och träna tillsammans, Daniel visade mig olika slags styrkeövningar jag kan göra, vilket behövdes, känner mig verkligen helt vilsen på gymmet. Efter passet gick vi hem och duschade och gjorde oss i ordning för kvällen. Sen mötte vi Thomas, Zandra, Cem och Emma inne i stan på Hellas där vi åt middag. Efter maten åkte de andra hem och jag och Daniel knallade iväg till bion där vi såg Edge of darkness, mycket bra film tyckte jag :)

Ikväll är det träning och plugg som gäller, mindre roligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0