TENTAPLUGG

På fredag är det dags för den största tentan vi kommer ha genom hela kursen. Det är hur mycket som helst att läsa och så mycket frågor att jag helst skulle vilja gå under jorden och sen komma upp igen efter fredag. Och det är väl lite det jag tänker göra. Nu har jag varit på Willys och laddat upp med massor med mat, godis, cola, redbull och choklad. Tänker inte lämna min lägenhet förrän på fredag och kommer nog inte blogga något heller.

På fredag kväll har jag i alla fall inflyttningsfest (en aning sent) och sen blir det strömpis eller frimis, hur jag ska hinna fixa mitt fågelbo till hår innan det är en bra fråga. Behöver både klippas och färgas! Måste alltså hinna med ett besök hos mammafrisör också. Stress, stress, stress!

Kommentarer
Postat av: Sanda

Det kommer gå bra gumman! Alla vet att alena jobbar bäst under press :) Du klarar det galant! PUSS!

2010-02-28 @ 21:10:53
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Katarinaz.myshowroom.se

Lycka till sötnos:)

DU KLARAR ALLLLLLLT!

2010-03-01 @ 13:30:31
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0