MYSIG DAG

Idag har jag haft en jättemysig dag! Först tog jag en långpromenad med Charlie, riktigt fint väder var det :)  
Sen kom Dalida förbi på fika, det blev en ganska lång fika, fyra timmar! Men vi hade en hel del att prata om. Strax efter hon gick kom mamma, Ida och mormor hit och fikade även dom. Alla ni som flyttat hemifrån vet att man får en helt annan relation till familjen när man flyttat. Blir mycket roligare att ses när man väl träffas, än vad är när man bor hemma och träffas dagligen.

Nu när dom gått är det dags för mig att sätta igång med plugget. Nästa vecka är det tentavecka och jag börjar redan få ångest.


Ida, min syster och lillen


Kommentarer
Postat av: Sanda

Jag jobbar som telefonförsäljare, som haris och elvir gjorde ett tag! haha



Tänk dig att jag ringer runt till folk och är trevlig och glad ;)



Jag får se hur det går, lite psykiskt ansträngande är det! Men pengar behöver jag :)

2010-02-25 @ 11:16:47
Postat av: bästalillasyrran(ida)

haha vad söta vi ärr.

Vi hade så mysigt igår

så fin bild, men vill gärna att du tar bort!:)

pusspuss

älskardig

2010-02-25 @ 18:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0