MARILYN MONROE

Citatet på min header kommer från enligt mig, världens vackraste kvinna- Marilyn Monroe! Ofattbart att någon kunde vara såhär snygg under 50-talet, när plastikoperationer och makeup inte var lika utvecklat som det är idag. Nu kan ju i stort sett vem som helst göra sig snygg. Det jag egentligen vill komma fram till är att detta citat är något alla människor borde leva efter.

  • Människor i ditt liv som förändras till det sämre kan du leva utan och du kommer med all säkerhet bli lyckligare utan dem!
  • För att uppskatta något måste vi faktiskt vara med om dåliga saker. Det är tyvärr först när något dåligt händer oss som vi oftast lär oss uppskatta saker. Och om livet hela tiden flöt på bra och vi aldrig möttes av motgångar skulle vi till slut inte tycka att livet vore så bra, för det skulle ju bara bli vardag för oss. Motgångar är dessutom det som stärker oss som människor!
  • Tillit till andra människor är viktigt men jag anser att man aldrig ska lita fullt ut på någon annan förutom sig själv. Man kan aldrig förutse andra människors tankar och handlingar. Den enda person du ska ha full tillit till, är dig själv.
  • Allt i livet sker utav en anledning. Blir du dumpad av den du tror är ditt livs kärlek så kommer du antagligen träffa någon bättre. Faller en så står tusen åter! Det gäller alltid att försöka se framåt och tänka att vissa saker helt enkelt inte är menade att vara.


Kommentarer
Postat av: Sanda

hakan eller nåt har ju hon fixat alenis :p

2010-02-26 @ 15:23:28
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Sanda

Nej seriöst! Har sett en dokumentär om det, fråga min mamma! :) Hon opererade hakan 2 gånger :p tro det eller ej, men man hade faktiskt läkare på den tiden också :D

2010-02-26 @ 16:56:49
URL: http://sandapanda.blogg.se/
Postat av: Sanda

Jag förstår poängen, citaten var smarta och hon var otroligt vacker faktiskt, oavsett vad. :)



Den är från topshop, visst är den fin! Tänk dig en somrig dag i den och brun kropp!

2010-02-26 @ 20:45:05
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0