Hemtenta

Just nu sitter jag och skriver på min hemtenta, har precis kommit igång så har en hel del kvar. Eller okej, om jag ska erkänna så sitter jag egentligen och tänker på paradise hotel finalen som är ikväll, längtar till klockan 22:00! Fast samtidigt vill jag inte att det ska vara final, för det innebär ju ett slut på programmet. Är nog inte hälsosamt att bli såhär insatt i ett program som jag är i ph, känns som att man personligen känner deltagarna och det enda jag och Sofia pratar om när vi ses är paradise hotel.

Vem tycker ni ska vinna ikväll?

Kommentarer
Postat av: sara

kristoffer! :D

2010-02-02 @ 21:58:49
Postat av: dajja

haha jag vet, det är hemskt att det är slut! jag började typ tjuta, böööö.. vad tycker du om att patrik och jackie vann då?:P

2010-02-04 @ 15:08:36
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0