Fullt upp

Har inte bloggat på några dagar för jag haft så fullt upp. Suttit och skrivit hemtenta i två dagar och nu är den äntligen klar och inlämnad! För att uppdatera er lite så kan jag börja med att säga att jag skaffat ett gymkort på universitetets gym. Jag har inte tränat på över ett år och nu känner jag efter alldeles för mycket slappande och flera kg extra att det är dags att ta tag i träningen. Så igår tvingade jag iväg mig själv på ett step up pass och gud vad jobbigt det var! Kvällen räddades helt klart av att Daniel lagat middag till mig när jag kom hem, entrecote och potatis med rotfrukter till, jättegott var det. Sen såg vi en otroligt dålig film som båda somnade till.

Idag blir det ännu mer plugg, att det aldrig tar slut. Och till kvällen ska jag antagligen träffa Sofia och Emma.


Kommentarer
Postat av: Mirre

Jag äter inte lax tutten :( Jag kommer hem den 17, måste ses dååå. Ska klippa mig den fredagen. Kanske kan ses på stan i Örebro då ?

2010-02-08 @ 12:10:38
URL: http://mirreek.blogg.se/
Postat av: dajja

jag vet, mitt största misstag hittills tror jag! jag fattar inte, jag har hotat med att flytta om petter inte börjar ägna mig lite uppmärksamhet istället för fitt-fifa, haha. män och tv-spel... buu.

och JA, vi ses på festen! är faktiskt jävligt taggad, kul med lokalfest ju! :D

2010-02-08 @ 23:16:56
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/
Postat av: dajja

förfesten blir i lokalen, bara sköna brudar ;) ska du med?:D

2010-02-11 @ 17:28:35
URL: http://theworldskoolestbloggever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0