NY KUVERTVÄSKA

Hittade denna goding inne på Gina Tricot idag, kuvertväska som fungerar som plånbok också - love at first sight!

Jag har haft en jättemysig dag inne i stan med Sofia. Vi var på jakt efter skor till henne och det hittade vi men även en helt underbar klänning med kedjor som hon köpte. Jag själv fick med mig en kuvertväska hem och en kavaj/blazer med axelpuffar som jag funderar på att lämna tillbaka, har lite beslutsångest kring den så ska känna efter här hemma innan jag bestämmer mig. Efter det åkte vi hem till mig och gjorde tonfisksallad och sedan bjöd jag henne på min goda paj jag gjorde igår. Nu har hon precis åkt hem och jag ska ha videodejt med Emelie på msn, saknar henne enormt mycket! Hon har åkt till USA som au-pair men vi här hemma tycker att det är dags att komma hem nu.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tack själv för en super dag! Lämna inte tillbaka din fina kavaj då blir jag tokig hihi, puss puss.

2010-04-20 @ 23:14:11
Postat av: Anonym

snygg

2010-04-21 @ 00:18:34
Postat av: hanna

snygg den är!

2010-04-21 @ 14:22:50
Postat av: ballen

härmapa!! har ju också en sådan :p

2010-04-21 @ 18:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0