HEIDI MONTAG



Denna bild är tagen för några dagar sen då Heidi Montag gjorde beachpremiär i Las Vegas.

Hon säger i samband med en interjuv att hon förberett sig i flera månader med hård träning och dieter för denna dag. När jag läser detta tycker jag bara synd om henne. Personligen har jag absolut ingenting emot plastikoperationer då jag själv har gjort en och jag VET att man blir sugen på att göra mer efter man gjort en just för att det är så enkelt och i Heidis fall tillgängligt med tanke på att hon har en ekonomi för det. MEN om man har följt The Hills från säsong ett så vet man att Heidi var en glad och sprallig tjej som hade ett naturligt utseende som hon faktiskt verkade trivas med. Nu efter alla plastikoperationer verkar hon vara en helt annan person, även på insidan. Hon verkar inte alls glad och nöjd med sig själv. Därför tycker jag att hon gått över gränsen med alla operationer. En plastikoperation ska stärka ens självkänsla och få en person att känna sig nöjd men Heidi visar inga som helst tecken på detta. Jag tror att hon är en ung tjej som mår väldigt dåligt och därför väljer att göra 10 olika ingrepp på en enda dag. Alla människor, speciellt unga tjejer, vill ha bekräftelse men detta tycker jag är för mycket. Man ska inte behöva göra 10 olika ingrepp på en dag, träna och banta i flera månader för att känna sig nöjd med sig själv. Jag är verkligen inte emot plastikoperationer, snarare tvärtom men detta är enligt mig ett exempel på någon som missbrukar plastikoperationer för att försöka stärka sin självkänsla. Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

vadå du är inte rätt person att säga något, det spelar ingen roll om man gjort en eller tio operationer. same shit!

2010-04-17 @ 14:38:38
Postat av: sofia

Det är klart som fan att det är skillnad på att göra en operation eller TIO stycken? Alena har ju gjort en grej som hon hade komplex över. Vad jag vet så är hon nöjd med sitt utséende annars!

2010-04-17 @ 16:00:59
Postat av: Anonym

Du som skrev första inlägget kanske ska läsa inlägget "en gång till" För du verkar inte uppfattat syftet med vad hon skriver. Alena gjorde en operation som hon mår bra av och Heidi tio st som hon verkar må dåligt av...smartskaft. Poängen var att man ska må bra av en plastikoperation ! Det kanske är en viss avndsjuka som spottas från dina läppar....

2010-04-17 @ 19:31:16
Postat av: Anonym

Vad har du gjort för operation?

2010-04-18 @ 01:24:30
Postat av: angelica

hahaha vilket jäkla stolpskott som skrev den första kommentaren! fett kul att jag hittat din blogg nu iaf, ska följa den stenhårt :)

2010-04-18 @ 02:46:21
URL: http://sarrmajjan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0