EMMA 20 ÅR

Jag lyckades ta mig till Emma ikväll trots att jag har sånn värk i benen att jag knappt kan gå. Men släpade mig dit och bra var väl det för de blev en trevlig kväll med tjejerna med god mat till; tacopaj med chilisås och sen jordgubbar med chokladglass till efterätt. Jordgubbar är verkligen bland det godaste jag vet, dessutom ger det sånn sommarkänsla! Tjejerna körde på alkoholhaltiga drycker medan jag nöjde mig med cola. De skulle kanske ta en sväng förbi klubben i Kumla och jag ska istället ha myskväll med Daniel. Var peppad på en utgång ikväll men min kropp hade verkligen inte orkat med det. Så nu blir det film med min kära karl som fasnat vid fifa för tillfället.


Födelsedagstjejen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0