CHARLIE

Måste bara skriva att kärleken till den här lilla killen inte går att beskriva i ord! Han är verkligen min lilla skatt som alltid finns där. Han har en kall liten nos, stora runda ögon, ett par stora öron som försöker uppfatta och förstå,  han ger vänskap när andra sviker, sällskap när man känner sig ensam, han gör mig på bra humör när jag känner mig ledsen, han tar emot mig med glädje när jag kommer hem, han är beroende av min omtanke och kärlek samtidigt som han ger mig dubbelt tillbaka, han skulle inte överge mig så länge han lever. Och han tycks alltid förstå. Att köpa Charlie är definitivt bland det bästa jag gjort i livet och det finns inget som kommer få mig att ändra uppfattning. Sen att folk snackar skit och kollar snett för att man har en liten chihuahua rör mig inte i ryggen, för enligt mig är han det underbaraste som finns, min lilla Charlie!


Kommentarer
Postat av: Sanda

Du & Charlie är verkligen perfekta tillsammans! Haha, ni är liksom lika på något sätt! Och det är så sött hur kan kollar efter dig när du går iväg :)

2010-04-10 @ 22:09:50
URL: http://sandapanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0