BACK ON TRACK

Jag har inte bloggat något de senaste dagarna för att det varit lite för rörigt i min vardag. Som de flesta av er vet har jag och Daniel gjort slut. Och nej, ingen av oss har varit otrogen eller liknande som de flesta verkar ha fått för sig. Detta är något jag aldrig tror skulle hända i vårt förhållande, och det kan vi nog båda hålla med om. Anledningen till varför vi gjort slut är något helt annat och inget jag känner att jag vill dela med mig om i bloggen. Mina närmaste vänner vet varför och det tycker jag räcker.

På tal om vänner så har jag idag umgåtts med min fina vän Sofia. Jag och hon umgicks aldrig själva förut utan det var mer när alla vi tjejer hängde men nu har vi börjat vara med varandra mer och mer. Känns riktigt kul då Sofia är en förståndig tjej som kommer med kloka råd och kompletterar mig som är mer åt andra hållet, impulsiv och tänker inte alltid två gånger, haha.

Imorgon är det en lång föreläsning som väntar på Universitetet och sedan ska jag träffa Sanda som är hemma till helgen. Så nu ska jag gå kvällsrundan med Charlie och sedan försöka komma i säng. Känns förresten inte alltför kul att gå ut i mörket nu när det är massor med serie våldtäkter här i Örebro. Och med en hund på 1.3 kg som skulle vara mer till besvär än nytta så känns det ännu mindre bra.


Kommentarer
Postat av: Katarinaz

Har en tävling i bloggen. Tycker att du ska vara med ;)

2010-05-01 @ 19:13:56
URL: http://Katarinaz.myshowroom.se
Postat av: Mirre

Det blev en kort back on track!

2010-05-09 @ 22:34:09
URL: http://mirreek.blogg.se/
Postat av: Ida

SVAR FRÅN IDA: ja jag vet, pappa sa det:) men jag vet inte om jag ska köpa en vit mobil eller svart:)

2010-05-17 @ 20:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0